مدل خارجی


نظرات 5 + ارسال نظر
نقاشی های من چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 http://negahman.blogsky.com

سلام دوست خوبم
کاراتون خیلی قشنگه ،حرف نداره ....دستتون درد نکنه .......موفق باشین ،همیشه...

....... یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 16:20

سلام اگه واقعا اینارو تو کشیده باشی خیلی هنرمندی

سلام خیلی ممنون

اینا کار خودم امضام هم روی نقاشی ها هست اسم و فامیلم

ثنا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

از مدادرنگی استفاده شده آیا؟؟؟
من رنگهای آبی و قهوه ای و صورتی رو احساس میکنم....

سلام دوست عزیز
خیر از مداد رنگی استفاده نشده فقط چشماش که آبی شده با تکنیک خاصی از کنته سفید استفاده کردم بخاطر رنگ مقوا شما این رنگهای مختلف رو حس کردید رنگ مقوا لیمویی است.
موفق باشید

Delsa شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:33 http://jahan fakhr.blogsky.com

mer30 azizam alie.age bekham chehramo bekeshi cheghad hazine dare?

شما تماس بگیرید در خدمتتون هستم.

زیبا شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:51

سلام من از دیدن کارهای شما لذت بردم ببخشید من میخواستم بدونم عکس کدام مدل را کشیده ای راستش من کلاس میروم وتمرین میکنم جهرههای مختلفی رادوست دارم اگر میشه این چهره راهم تمرین کنم اگر ناراحت نمیشین واشکالی نداره

سلام ممنونم از شما
ایرادی نداره بهم تو تلگرام ‍‍‍مسیج بدید براتون بفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد