اسب عربی

نظرات 19 + ارسال نظر
nahid یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:58

واقعا زیباست خیلی خوب کار شده موفق باشید

امیر یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:00

تبریک میگم چه ذوق و سلیقه ای دارید محشره
خیلی عالی و زیباست موفق و پیروز باشید.

ساغر شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://abadi-s.blogfa.com

سلام .کارای زیبا و قوی هستن.امکانش هست طرح اصلی این اسبو در اختیارم بذارین؟
اگه موافقین به وبلاگم بیاین و بهم بگین تا آدرس ایمیلمو در اختیارتون قرار بدم.ممنون از لطف شما

ممنون از شما .... بله حتما من عکس اصلی اسب رو برای شما میزارم تو وبلاگ برش دارید.

raha جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:40

عالی عالی
هنرمندانه و با ظرافت

shima پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:37

اسب انگار زنده است و می خواد از این نقاشی بیرون بیاد نمی دونم چطور باید حسی که این نقاشی بهم میده رو توصیف کنم؟؟؟؟؟؟

dariush چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 http://www.gomshode-eshgh.blogfa.com

سلام

خیلی زیباست

سیاوش-اهواز یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05

خیلی قشنگه. دوست دارم یاد بگیرم ولی حیف تهران نیستم وگرنه اگه قابل بدونید میشدم شاگرد خودت

حبیب دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:16 http://palet.loxblog.com

سلام کاراتونو دیدم فقط کمی روی تیرگی ها بیشتر کار کنید .ی سری تکنیکای سیاه قلم هست که اونارو بیشتر باید کار کنی من حدود 15ساله که کار میکنم اگه دوست داشتید بیاد کارامو ببینید

mehdi سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06

سلام.
کاراتون واقعن زیبا هستن و لایق ستایش.
منم سیاه قلم کار میکنم ولی متسفانه دسترسی ب استاد ندارم ب همین دلیل زیاد پیشرفت نکردم. همین اسب عربی شمارو دارم کار میکنم ولی توی بافت اسب ب مشکل برخوردم و نمیتونم درست از اب درش بیارم اگه امکانش هست راهنماییم کنین.

سلام ممنون از نظر شما
متوجه سوال نشدم بافت اسب یعنی چی؟

mehdi پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

سلام
منظورم اینه چطوری سیاهی بدن اسب رو بزارم. با کنته یا ذغال یا با محو کن؟!
ممنون میشم راهنماییم کنین
از شمال استان کرمانم

باید با استفاده از پودر زغال و قلمو عضلات اسب رو دربیارید.
کاری نداره فقط باید دقت کنید.

رویا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:54

سلام واقعا عالی بود, با کسری جون موافقم.
من کرج هستم میخوام چهره عشقم و واسم بزنین تا 20 شهریورم لازمش دارم میتونین زحمت بکشین بهم کمک کنین , اگه میتونین لطفا بهم ایمیل بدین

سلام ممنون از تعریفتون
شما تماس بگیرید چشم طراحی میکنم

medi یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:02

ممنون از لطفتون

رویا چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:01

سلام ممنون که وقت گذاشتین نشد که مزاحمتون شم بازم میگم کاراتون عالی بود, خیلی عالی بود.
خسته نباشین.

zahra یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:16 http://zahrabahrami.blogfa.com

سلام،کارهاتون واقعا زیبا و عالی است.بهتون تبریک میگم.من هم سالهاست طراحی و نقاشی کار میکنم و همچنین آموزش میدم.
میخواستم بدونم کار رنگ هم انجام میدید؟
نمونه همین اسب عربی که شما کار کرده اید ، من تکنیک رنگ روغن کار کرده ام.
موفق و موید باشید.

سلام و با سپاس از حسن توجه و نظر شما دوست عزیز
من کار رنگ انجام نمیدم.
امیدوارم که موفق و پایدار باشید.

Delsa شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://jahan fakhr.blogsky.com

omidvaram hamishe movafagh bashi azizam.vaghean ghadr khodeto bedoon be to migan honarmand

تشکر می کنم نظر لطف و محبت شماست.

:-) چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:54

برات آرزوی شادی و آسایش میکنم

سپاسگزارم
منم برای شما آرزوی سعادت و سلامت دارم

هلن سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:42

فوق العاده ست

فاطمه یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 13:56 http://f.rahimi7470.r@gmail

سلام خانوم جهان فخر...کارتون عالیه بخصوص اسب عرب....
میشه ازتون خواهش کنم نسخه ی اصل این اسب رو برام بفرستین به ایمیلم....ممنون میشم...

naeimeh پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 15:31

سلام
می تونم خواهش کنم تصویر اصلی این اسب رو برام ایمیا کنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد