سید شهاب الدین حسینی

نظرات 9 + ارسال نظر
نقاشی های من _سهیلا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19

دوست عزیز و هنرمندم سلام
منم از آشنایی با شما خیلی خوشحال شدم کاراتون رو خیلی دوست داشتم .......
مریم عزیز من ساکن اصفهان هستم و نمایشگام تو اصفهان برگزار میشه و البته من در خدمتتون هستم دوست عزیزم و شما به من لطف دارین .....

متین چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57

سلام مریم خانوم-کارهاتون خیلی خوشکله-افررررررررین-اگر بخوام زحمتتون بدم عکس دختر منم بکشید باید چطور اقدام کنم؟اصلا سفارش قبول میکنید؟؟

سلام
ممنون از تعریف شما ... نظر لطف شماست.بله من سفارش قبول میکنم
ایمیل من روی صفحه هست پیام بگذارید براتون توضیح بدم.

جهان فخر

سمیرا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

سلام خانم جهان فخر
کاراتون فوق العاده زیباست و خیلی طبیعی به نظر میرسه نمیشه تشخیص داد نقاشی یا عکس
خیلی عالی بهتون تبریک میگم واقعا با استعداد هستید.

کسری پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:41

شما از عکس اش هم زیباتر کشیدید تبریک می گم خود شهاب این عکس ببینه متعجب خواهد شد.
کارتون عالی و بی نقص

سید حمید چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:12 http://www.shpainting.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید.امید وارم طاعات و عبادات شما مشمول در گاه حق قرار گرفته باشد.میخواستم اولا تبریک بگم به شما برای نقاشی های زیبایی که کشیدین .دوما از شما دعوت کنم تا یه سری از وبلاگم بزنید.و در باره طراحی هام نظر بدین.چون میدونم نظر شما به عنوان یک استاد خیلی میتونه کمکم کنه.واقعا خوشحالم میکنید اگر نظرتون رو برای نقاشی هام بدین.درضمن اگر خوشتون اومد لطف کنید وبلاگ بنده رو لینک کنید.با سپاس فراوان سید حمید حسنی

سلام طاعات شما هم قبول باشه
سپاسگزارم از نظر شما طراحی های شما رو دیدم و لینک کردم
موفق باشید.

مائده یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:46

لطفاروی تصاویرادرس وبت روننویس به هرحال عالی بودن

صدف یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:57

این یکی یکجورایی بد شده یعنی مصنوعی

امیرعلی چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:21 http://http://dastan-20.blogfa.com/

سلام خانوم جهان فخر من خیلی از کارهای شما خوشم میاد مخصوصا از نقاشی که از سید شهاب الدین حسینی کشیدید من هم دارم از همین بازیگر یه نقاشی می کشم

هلن سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:40

عالی بود نقاشی زنده به این میگن من خودم عاشق نقاشیم با دیدن نقاشی هاتون انگیزه گرفتم.خیلی ممنون

ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد