ایلیا


نظرات 14 + ارسال نظر
raha جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:35

سلام واقعا خسته نباشید
فوق العاده است ... چقدر طبیعی و زیبا کار شده
لذت بردم باهاتون تماس می گیرم .

بهرام جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:09

سلام طراحی شما نظرم رو جلب کرد
فکر نمی کردم نقاشی اینطور زیبا از کار بیاد آفرین بر شما
موفق باشید.

مهتاب یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:36

سلام من خودمم سیاه قلم کار میکنم
و به جرعت میتونم بگم که یکی از بهترین هنرمندان در عرصه ی نقاشی و هنر هستید
آآفرین بر شما

سلام سپاسگزارم موفق باشید

saman دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:34

سلام خانم جهان فخر
کارهاتون با آدم حرف می زنه انگار روح داره تبریک می گم نقاشی ها هنرمندانه کشیده شده ... معلومه با استعداد هستید موفق باشید.

فرناز سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:47

کاراتون عالیه ... حرف نداره استاد

shima پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:36

کارهای شما روح داره و مطمئنم که این شما هستید که با روح لطیفی که دارید به یک نقاشی بی جان روحی تازه بخشیدید. آفرین بر ذوق شما و تبریک

گندم جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:06 http://atregandom.blogsky.com

فوق العاده ست.زیباست
خدا قوت استاد.خسته نباشد

گندم جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:11

نتونستم واسه نقاشی بالایی نظر بزارم
خیلی خیلی زیبا کار شده چه عروس خانوم قشنگی هم هستن

خیلی ممنون از توجه شما

خاتـون جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:13

سلام عزیزم
منم سیاه قلم کار میکنم و تازه شروع کردم
میخواستم بدونم کاغذی ک استفاده میکنید چیه ؟!
سایه هارو عالی درمیارین

سلام دوست عزیز
با آرزوی موفقیت برای شما من روی مقوای فابریانو کار میکنم و بعد از پایان کار از روی نقاشی عکس میگیرم و اینجا برای بازدید می گذارم

خاتـون جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 16:19

راستی کاراتون رو اسکن میکنید و میذارید اینجا ؟!
یا از روشون عکس میگیرید ؟!آخه همه چیز توش تمیز درومده
مثِ یه عکس واقعی

خاتـون چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:27

عزیزم بازم ببخشید ک مزاحم شدم
واسه پست چطوری میفرستین ک تا نخوره ؟!
ینی بسته بندیه خاصی داره ؟!
خراب نمیشه ؟

یا قاب میشه یا لوله میشه که قاب بهتره فقط هزینه پستی اش بیشتره

خاتـون جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:42

من یه بار پست کردم با قاب ک وقتی رسیده بود خورد شده بود و ب نقاشی هم صدمه زده بود ...
لول بشه فک کنم بهتره
راستی کاراتونو خیلی خیلی دوس دارم
طبیعی درمیاد
کنتهَ ست دیگه ؟!
اون سفیدی های لای موها رو با پاک کن اتودی میزنین ؟!
من توو کشیدن لباس و مو و چین صورت افراد مسن یکمی مشکل دارم
میشه راهنماییم کنی ؟!
ایمیلَ م رو گذاشتم

نانا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:37

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی اه
خیییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوبه

عاشق مهدی پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:40

چرامن نمی تو نم این جوری بکشم هااااااااااااااااااااااااااااان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد