ببر

نظرات 7 + ارسال نظر
sahar samadi یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:13 http://saharsamadi.blogfa.com

سلام خانم جهان فخر نقاشی ها فوق العاده است.من یک ماه شروع به کار کردم و دوست دارم روزی مثل شما بشم.

سلام دوست عزیز
با علاقه ای که در شما دیده میشه حتما بهترین خواهید بود.
موفق و پایدار باشید

sahar دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:36 http://saharsamadi.blogfa.com

سلام. خانم جهان فخر. با سپاس فراوان از شما که به وبلاگ من سر زدید. تمامی طرحام خودم به تنهایی کار کردم و هنوز استادی ندارم.ولی دیدن طرحهای شما انگیزه بزرگی برای تلاش بیشتر من و پیشرفتم شده.

بسیار عالی
شما این توانایی را دارید که پیشرفت کنید
آرزوی موفقیت دارم برای شما

الهه پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:19

سلامممممم مریم جونممممممم ببرت عالی شده استاده خوبممممم من به داشتن همچین استادی افتخارمیکنم

سلام الهه جان
مرسی عزبزم

مهرناز مهرعلیان یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:45

سلام نانا
خوبی عسلم آدمو به هوس میندازی که به پوست ببرت دست بکشه. مثل همیشه محشری.

مرسی عزیزم لطف داری

eri joon پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:26

سلام . واقعا خسته نباشید کارهاتون فوق العاده اس.
ببخشید چون چیزی نگفتید اینجا می پرسم هزینه تک چهره چقدر میشه؟

سلام و دورود بر شما
ممنونم و خوشحالم که خوشتون اومده از کارهای من
هزینه بستگی به عکسی داره که سفارش میدید
تماس بگیرید عرض میکنم خدمتتون
سپاس

حسین روحانی دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:51 http://siyahghalamhayman.blogfa.com/

سلام خانم جهان فخر
کارهاتون قوی وزیبا هستند
به کلبه من دعوتید

ممنونم
حتما از کارهای شما دیدن می کنم

نقاش کوچولو چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:19

وااااااااای من عاشق ببرم.ببرنمادغرور وافتخاره
کارتون عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد