شاهین

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرای ساغشکی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:07 http://mehray.blogsky.com

سلام.
از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم خوشنودم. وبلاگ خوبیست بویژه برای علاقه مندان به رشته طراحی و نقاشی.
نشانی شما بوکمارک کردم.
مَتَلهای خراسانی
ضرب المثل، ضرب مثل

داستان، مَتَل، زَبانزَد (واژه‌‌نامهٔ پارسیمان)

نکته‌یی دربارهٔ تلفظ واژه‌های فارسی خراسانی: در تمامی کلماتی که ختم به ـه میشود، بر خلاف فارسی نوشتاری رایج و همچنین فارسی مناطق مرکزی ایران مثل تهران و غیره، بجای صدای زیر (کسره)، صدای زِبَر (فتحه) تلفظ میشود، با این وجود مثل اکثر لغات مشترک فارسی، این تفاوتهای اندک تلفظ، تأثیری در معنی و کاربرد لغات ندارد و همهٔ فارسی‌زبانان و ایرانیان میتوانند این کلمات مشترک را بکارببرند، حتا به تلفظ محلی خودشان!، مانند: غُنچه Ghonche / Ghoncha

(مهر)

از کتاب ادبیات شفاهی روستا (محمدرضا خوشدل)

---------------------------------------------------

ادامه مطلب ...

setayesh پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:25

بی نظیره از کاغذ داره میاد بیرون واقعا حرفه ایی هستید
هرچی نگاه می کنم بیشتر لذت می برم.

مهدیه یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:31 http://ehsanalikhanidadash.blogfa.com

سلام اگه اشتباه نکنم شما کرجید؟؟؟
کلاس هم میزارید؟؟؟ لطف میکنید تو وبم جواب بدید

همایون سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

بی نظیره کارت حرفه ایی و زیباست روحی که به نقاشی منتقل کردی کاملا حس میشه ... تبریک میگم

شادی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:46 http://asheghetammmmm.blogfa.com

سلام، کاراتون خیییییییییییییلی خوشگلن، من خیلی دوست دارم طراحی یاد بگیرم باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟ آخه حوصله کلاس رفتن ندارم راه دیگه ای وجود نداره که یاد بگیرم؟؟؟؟؟ به وبلاگم یه سر بزنید و جوابو بهم بگید. ممنون

فاطیما شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

وااای خیییلی قشنگه.افرین.

سپاس

سهریار پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:02

slam, ruz khosh. tablo ha chan dar miyan? hodudi mishe arz knin

سلام روز بخیر
تابلو ها هر کدوم یک میلیون تومان گذاشتم پایین تر از قیمت کارشناسی

حبیب سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:29

سلام مرسی تعریفت .شما هم کاراتون خوبه موفق باشید............به احتمال تو شهریور نمایشگاه تو قزوین دارم وتو آبانم تو یزد خوشحال میشم بیاد

ata دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:14

سلام از زیبایی کارهاتون زبونم بند اومده! من13 سالمه اما توانمندی زیادی توی این کار دارم. اما نه به اندازه ی شما... حیف که کلاس هایتان در پایتخت است. من واقعا ناراحت می شوم چون به خاطر این که در تهران نیستم از بیشتر امکانات محروم می شوم. البته شهر ما هم کلاس های زیادی دارد اما نه به حد تهران!!!!!!

سلام. ممنون از تعریفت
آرزومند پیشرفت و موفقیتت هستم.
کاش شاگردای من قدر موقعیت و امکاناتشون رو میدونستند.
اگر سؤالی داشتی بپرس بتونم کمک میکنم
موفق و پایدار باشی هنرجوی عزیز

hamid دوشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:10 http://www.shpainting.blogfa.com

این از همه قشنگ تره.یه سری هم به ما بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد