سلام به هنر دوستان عزیز

سلام و سپاس از همه دوستان و علاقمندان و هنر دوستان عزیز ایران زمین


خواستم از تمام کسانی که مرا مورد لطف خودشان قرار دادن تشکر کنم

و از پیغام های شما سپاسگزارم


لطفا برای سفارش تماس بگیرید من فرصت ندارم ایمیل بزنم

0936-363-1424


با امید موفقیت و سربلندی همه ایرانیان


مریم جهان فخر

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:00

ای بابا... چشمم دید و دلم خواست
یه زمانی منم عاشق همچین طراحی‌هایی ظریفی بودم، روزگار کِشوندمون یه وادی دیگه، نشد که بشه. آخرین بار 3 سال پیش مداد دست گرفتم، و همون چندتا خط خطی که کشیدم شدن اولین و آخرین کارهام. دیگه نه حوصله‌ش رو دارم نه ذوق و پتانسیلش رو. کارهای شما رو که دیدم، حسرت خوردم که ای کاش دوره‌ای، کلاسی، استادی ... میگذروندم و سرسوزن استعداد کودکیم رو به یه جایی میرسوندم. پول که توش نبود، حداقل دلمون به اندک هنری خوش بود. درد دلی کردیم، سبک شدیم. خوش بحالت که میکشی.

درد دلی از طرف یه به خیال خودش استعداد کور شده

مرتضی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

دمت گرم خیلی قشنگ کشیدی...

حبیب شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:37 http://alet.loxblog.com

سلام مریم خانوم شرمنده ببخشید که اینو میگم تو کارارتون ی سری نکته هارو رعایت نمیکنید بخصوص تو سایه زدن ها بازم معذرت میخوام.اگه دوست داشتید میتونیم بهم تو کارا کمک کنیم.آدرس ایمیلم تو پروفایلم هست

سلام ار دقت نظر شما نسبت به کارهام ممنونم
من آموزش دیده نیستم و بصورت تجربى خودم کارکردم
اگر ایرادی دیده میشه از همه عذرخواهی میکنم.

Ricardo kaka دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:15 http://www.tragedian.blogfa.com

فوق العادن
شاخه های زیادی تو طراحی وجود داره اما هیچ کدوم سیاه قلم نمیشن
به همون اندازه که سخته زیباست
یه فکراحمقانه زدبه سرم
خواستم بگم یه طراحی از ریکاردو کاکا بکشید دیدم خواسته ی احمقانه ایه
موفق باشید
امیدوارم هرچه زودتر پله های طرقی روطی کنید و به هدفتون برسید

آبتین چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:17

با عرض سلام خدمت استاد مریم خانم جهان فخر
اگه اشکالی نداشته باشه میخواستم یه انتقاد از کاراتون بکنم
در اینکه کاراتون عالین شکی نیست ولی به نظر بنده چهره هاتون یه خورده بی روحن البته نه همشون ولی تقریبا بیشترشون اینجورین چهرهها اون گرمای لازمو نداره من حس میکنم توی سایه زدناتون یه خیلی کوچولو کم دقتی میکنید ولی در عوض توی طراحیهای لباساتون جبران کردین واقعاً لباسا رو فوق العاده میکشین.

سلام و عرض ادب
ضمن تشکر از توجه شما سعی میکنم ایراد وارده را مدنظر قرار دهم و دقت بیشتری کنم تا رضایت حاصل شود.
جهان فخر

حسین تقوی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

با سلام و درود فراوان
از دیدن طراحیهاتان لذت بردم من این هنر و خیلی دوست دارم ولی با ابزار ان اشنایی ندارم میشه جند نونه کاغذ و مداد و اسپری معرفی کنید. با تشکر .....ینم ایمیلم....aryan_aed@yahoo.com

سارا شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:36

http://www.forum.98ia.com/t1096019.html
اینجا نقاشیای منه...17 سالمه راستش 2 سال شروع به کشیدن کردم اوایل تخیلی می کشیدم ولی بعد از نگاه کردن به عکس میخواستم نظرتو در بارشون بدونم خواهش میکنم بگو

عزیزم آدرس سایت رو اشتباه وارد کردی من نتونستم برم ببینم

بهار دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:30

سلام مریم خانم کارتون عاتیه ولی یه کم بی روحه

سپیده سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:51 http://iranpainter.blogfa.com

ای بابا از دست اون کسایی که همه جیز رو مفت ومجانی می خوان بدست بیار به گالری منم سر بزن

حتما خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد